با اعلام دبیر مرحله استانی ششمین جشنواره ملی «فانوس» در فارس صورت گرفت؛

تقدیر از برگزیدگان ششمین جشنواره ملی فانوس در فارس

با اعلام اسامی توسط دبیر مرحله استانی ششمین جشنواره ملی «فانوس» در فارس از برگزیدگان این جشنواره در فارس تقدیر شد.
کد خبر: ۵۵۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ - 24October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محسن سرخوش» دبیر مرحله استانی ششمین جشنواره ملی «فانوس» در فارس در ابتدای آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی «فانوس» (مرحله استانی) که امروز دوم آبان در موزه دفاع مقدس فارس و به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار شد اسامی برگزیدگان این دوره از جشنواره فانوس را اعلام کرد.

دبیر مرحله استانی ششمین جشنواره ملی «فانوس» در فارس گفت: در بخش نمایشنامه‌نویسی اصغر گروسی با نمایش به وقت مردن، در بخش نمایشنامه‌نویسی آزاد، مسعود احمدی خالق نمایشن جن‌زده زیر لیل، در بخش فیلمنامه‌نویسی سید محمد فاطمی نویسنده فیلمنامه هور و در بخش  فیلمنامه کوتاه مجتبی رنجبر نویسنده دوسیب-کلید برگزیده این دوره از جشنواره فانوس استان فارس شدند.        

محسن سرخوش افزود: تله تئاتر چمدان اثر اصغر گروسی، تئاتر صحنه‌ای جامعه شناسی مرگ به کارگردانی اصغر گروسی، تئاتر خیابانی چشم به راه اثر کامران آرایش کشکولی، فیلم کوتاه مادرانه‌تر اثری از زهرا میری و نماهنگ آزادگان اثری زیبا از مجید تجرد دیگر  برگزیدگان جشنواره ملی فانوس بخش استانی بودند.

دبیر ششمین جشنواره ملی فانوس استان فارس افزود: در بخش مستند، مستند نقش جهاد فارس در دفاع مقدس اثر مجید تجرد،  در بخش سرود دانش آموزی سرود حاج عبدالله اسکندری به مدیریت مهدی اوجی، در عکاسی آزاد عکس عشق به شهید اثر فاطمه مداح، در بخش نقاشی دستی  سحر نجفی  خالق نقاشی پر زیتون و نقاشی مدافع حرم و وطن اثر نگین شاهسونی، در بخش نقاشی دیجیتال نقاشی شهید اسکندری اثری از راضیه فلاحیان برگزیدگان استانی ششمین جشنواره ملی فانوس استان فارس شده و  در بخش مجسمه‌سازی زره ایرانی اثری از مهدی پارسایی، در خوشنویسی نستعلیق اثر رقص کنان از سیده سمیه انجوی نژاد برگزیده شدند.

سرخوش افزود: پوستر جای تو خالیست از سعید کریمی و پوستر راز تربت از امیرحسین عبادیان،  پوستر و بیلبورد شهید اسکندری از محسن گل‌آرایش، پادکست انتظار یار از نازی دشتکیان، نمایشنامه رادیویی برنیزه هلال را دیدم از لیلا اسراری و  موسیقی با کلام رزم آوران نور از وحید رئیسی دیگر برگزیدگان استانی جشنواره امسال فانوس بودند.

وی در خصوص ترکیب هیئت داوران جشنواره امسال خاطرنشان کرد: داوری این دوره را  فرهاد ارشاد، محمد حسن محمودی و راضیه رضایی بر عهده داشتند.

به گفته وی تقدیر از بازیگران نمایش تئاتر میشو سوزوکی به نویسندگی و کارگردانی اصغر گروسی حسن ختام این آیین بود و بر اساس آن از مریم دهقانی، محمد امین محمدی، مهدی دِلال و رضا گُردپور  تقدیر شد و از خانواده شهید هنرمند مهدی اثنی عشری و از هنرمند جانباز  و آزاده دفاع مقدس احمد رضا مداح،  عکاس خبری خبرگزاری ایکنا و پایگاه خبری شیرازه نیز در این مراسم تقدیر به عمل آمد.

همزمان با این مراسم آئین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی «تئاتر سنگر» نیز برگزار شد و افشین راعی خالق تئاتر صحنه‌ای پیاده تا بهشت و بهرام میرزایی کارگردان تئاتر صحنه‌ای سپر نهایی نیز برگزیدگان چهارمین جشنواره استانی تئاتر سنگر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها